Vacature: 2e lijns Support Engineer

31 augustus 2022

Ben jij een klantgerichte topper, heb jij passie voor de ICT en beschik jij over een uitstekend probleemoplossend vermogen? Als 2e lijns Support Engineer voer je support- en beheerwerkzaamheden uit voor en bij klanten, zowel nationaal als internationaal. We verwachten van jou dat je enige kennis hebt van technologieën als routing en switching, wireless, security en/of netwerkbeheer. Onze ideale collega ziet problemen als uitdagingen, waar altijd oplossingen voor zijn.  

Wat ga je doen?

Als 2e lijns Support Engineer sta je klaar voor support- en beheerwerkzaamheden bij onze klanten. De 1e lijns Support Engineer is het eerste aanspreekpunt van de klant, maar ICTzaken kunnen al snel complex zijn en dan komt de 2e lijns Support Engineer om de hoek. Samen zoeken jullie altijd naar de beste oplossing voor de klant

Enkele kerntaken zijn:

  • Je registreert en bewaakt de 2e lijns incidenten in ons helpdesksysteem
  • Je bent een held in het oplossen van de 2e lijns incidenten en houdt regelmatig contact met de klant over de stand van zaken
  • Je ondersteunt je 1e lijns Support collega’s bij incidenten
  • Je denkt na over standaardoplossingen en het vastleggen hiervan in digitale documentatie
  • Je biedt waar nodig assistentie aan onze Engineers bij projecten, eventueel ook op locatie

Jij bent…

  • Je bent enthousiast, positief, leergierig en je kunt in teamverband werken
  • Je bent oplossingsgericht, kan goed onder druk presteren en houdt van tevreden eindgebruikers
  • Je vindt het belangrijk om kwaliteit te leveren en proactief initiatief te nemen
  • Je bent flexibel, zeker als het gaat om eventuele storingsdiensten en het reizen hiervoor naar projecten

Jij hebt…

  • HBO werk- en denkniveau 
  • In het bezit van (of in de afrondende fase van) een geldige Cisco CCNAcertificering of hoger 
  • Cisco kennis en ervaring (Collaboration, Security, Routing en Switching)
  • Microsoft kennis en ervaring (Office 365, AzureAD, Exchange en Intune)
  • Kennis en ervaring met andere Cisco-technologieën is een belangrijke pre 
  • Kennis en ervaring met Salesforce is een pre
  • Kennis en ervaring met eindgebruikers ondersteuning
  • In bezit van een rijbewijs B 

Waarom ADTS? 

ADTS is een ICTdienstverlener die uitsluitend Ciscooplossingen gebruikt voor haar dienstverleningen. Door de jaren heen heeft ADTS zich gespecialiseerd in het leveren van ICT-infrastructuren. In de afgelopen 15 jaar hebben wij verschillende projecten gerealiseerd en hiermee veel kennis opgedaan. Met onze kennis en ervaring creëren wij de optimale werkomgeving voor uiteenlopende organisaties, binnen en buiten Nederland. 

Met een hechte groep collega’s zorgen we ervoor dat we elke dag met plezier aan het werk zijn. Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. Persoonlijke ontwikkeling vinden wij belangrijk en er zijn dan ook diverse interne en externe opleidingsmogelijkheden. Kortom, je komt bij een gezellig, jong bedrijf te werken!  

Wij bieden:

  • Een goed marktconform salaris, afhankelijk van jouw kennis en ervaring
  • Een tijdelijke contract van 40 uur per week met uitzicht op een vast contract
  • Diverse interne en externe opleidingsmogelijkheden
  • 26 vakantiedagen (bij 40 uur)
  • Een goede pensioenregeling, op basis van 50/50
  • Een laptop en mobiele telefoon van de zaak
  • Fanatieke potjes tafelvoetbal of Call of Duty WarZone
  • Een vrijdagmiddagborrel en diverse uitjes

Solliciteer vandaag nog!

Solliciteer vandaag nog! Stuur je CV en motivatie naar vacature@adts.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Een screeningsprocedure is onderdeel van jouw sollicitatie, wel gaat dat altijd in overleg.

Onze standaard sollicitatieprocedure ziet er als volgt uit:

Contactpersoon
Tea Knezevic
Tel: 010 – 310 1300
E-mail: vacature@adts.nl